Cuma, Ağustos 31

BEN SENİ SEVİYORDUM...SEN BİLMİYORDUN...







SENİ SEVİYORDUM AMA SENİN HABERİN YOKTU....





Sana uzak kentlerden birinde , zamanın bir yerinde ,Seni ve senli


günleri anımsattı akşam güneşi .


Onca zamanın üstünde , eskimeyen bir düşüncesin şimdi .


İnsan her gün anımsar mı aynı gözleri


Seni seviyordum ve senin haberin yoktu . . .


Saçlarını izliyordum uzaktan .Kulağın arkasına düşüşü ve burnun . . .


Herkesten başkaydı işte . . .


Güldüğün zaman , yukarıya bakardın .Yukarıya kalkan başın ve gülen


gözlerin vardı , ne güzeldiler . . .


Sen bilmiyordun ve ben seni seviyordum . . .


Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler ; duvarlara , vitrin camlarına ,


kaldırımlara çarpıyordu , Geri dönüyordu çoğalarak .


Senin sesini duyduğum masalarda , erteliyordum her şeyi , her şeyi


erteleyişim oluyordun , kalp ağrısı oluyordun , birlikte soluduğumuz


sokak isimleri oluyordun .


Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk . . .


Dönemeçler geçiyor , köprüler göze alıyor ve bazen tekin olmayan sular


üzerinden atlıyorduk , cesurduk .


Ufuk çizgisi maviydi , gün batımı hep turuncu ve kırmızıydı bütün


karanfiller .


Ben seni seviyordum , sen bilmiyordun .


Sevinçlerim oluyordun ara sıra , sen hiç bilmiyordun .


Sonra herhangi biri oldun , bütün sevinçlerim bittikten sonra .


Yağmurlar yağdı , serin Haziran akşamları .


Derken bir gün uzaktan gördüm seni . . .


Saçların bana inat , başın her şeye meydan okuyarak işte yine aynı ,


kalbimi acıttın .


Her zamanki gibi değiştik sanıyordum ve sen yine bilmiyordun . . .


Şimdi bunları anlatsa sana birileri , kim bilir


Ya da boşver bilme en iyisi . .


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA