Salı, Eylül 4

HÜZÜNLERDE ARA BENİ.....





Eğer bir gün bulmak istersen beni


Susuz kalmış balıkların hüznünde ara.


Sonbaharda yere düşen yaprakta


Zarfı açılmamış mektupta ara.




Orkideye,menekşeye yenilmiş


kırda açan çiğdemlere sor beni


Rüzgârda boyun bükmüş sümbülde ara.


Mutluluk şarkılarında rastlayamazsın


Umutsuz şarkılarda,sazlarda ara.




Girdiğin kalabalıklarda arama beni


Her şeye uzak kalmış yerlerde ara


Mutlulukta,neş’ede olmadım bir gün


Payıma hep ayrılıklar,kederler düştü


Sen beni hüzünlerde,dertlerde ara.




Bilirsin nerdeyim,bilmelisin de


Sen beni incittiğin sözlerde ara


Hâlâ bıraktığın yere yalnız başıma


Bir umutla gelmeni beklemekteyim.


Güler yüzde arama boşu boşuna


Pencerede yol bekleyen gözlerde ara.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA