Cuma, Ekim 19

BEBEK GÖRME

DAVETE GİTTİKLERİM

PERİŞAN KURABİYE

KARNIYARIK SALATA

KANDİL SİMİTİ
250 gr margarin(veya tereyağı)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çorba kaşığı yoğurt
yarim fincan(kahve fincanı)şeker
2 tutam tuz
1 yumurtanın sarısı(beyazını üstüne kullanın)
susam
YAPILIŞI:Bütün malzemeleri yoğurun.Küçük simitler yapıp yumurtanın beyazına batırıp sonra susama bulayın.yağlanmış tepsiye dizip kızarana kadar pişirin...
HAZIR YUFKA BÖREĞİ
Geçen kış uzun zaman görüşmediğim arkadaşıma gitmiştim.orda tatdığım lezzetleri bazı sebeblerden dolayı yayınlıyamamıştım. Uzun zaman oldu çünkü en son Fransaya gitmeden önce görüşmüştüm.Fransadan döndükten sonra bikaç ayda görüşemedik.Bu müddet zarfında arkadaşımın dünyalar güzeli kızı oldu.Arkadaşımda bir yandan küçük prensesi severken bir yandanda bizim için yaptığı lezzetleri yedik.Krem şantili tavuk göğsü harika olmuştu.Krem şantili tavuk göğsünün tarifini arşivimde bulabilirsinz.Böyle olunca bir dilimle yetinemedik.sizler için bu güzellerin tarifini yazıyorum.
Afiyet olsun...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba Angel,
herşy çok güzel görünüyor.
senden perişan kurabiyelerin tarifini istiyorum mümkünse. Küçüklüümüzde hep günlerde yaparlardı çok severdik. sevgiler
Derya...

angel dedi ki...

sevgili derya,ziyaret edip yorum bıraktığın için çok teşekkürler.kurabiyelerın tarifini en kısa zamanda yayınlıcam.sevgiyle kal...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA