Salı, Ocak 29

MUHARREM AYI VE AŞURE

Merhabalar;çok uzun zamandır bloguma vakit ayırmadım.Şu 1 buçuk ayda o kadar yoğundum ki,bloguma yorumları okumak için bile günlerce oturamadığım zamanlar oldu.Bir önceki yazımda belırttığım gıbı yabancı dil kursuna gidiyorum,ve hocamız dersı ve bilgisiyle gerçekten çok süper biri.Bize şu kısacak zamanda o okadar şey öğretti ki ve bizimle o kadar çok ilgilendki benim ingilizce alt yapım olmadığı halde çok şeyler öğrendim.Bu arada Fransa'dan ablam geldi tatile.Benim ilk aşkım dünyalar yakışıklısı yeğenim Alihan'la çok güzel vakit geçırdim.Ve onlarla çok güzel ve yoğun 20 gün geçirdik.Onları Fransa'ya yolcu ettikten sonra pc'nın başına geçip bloguma vakit ayırmaın huzuru içindeyım.Arkadaşlar Tatilden sonra sertifika sınavım var benim için sızden ozel dua istıyorum....


Evet biz müslümanların hicri yılbaşısı Muharrem ayı içindeyiz.Ve bu mübarek ay çıkmadan Ablamla benim beraber yaptığımız aşurenin resmini sizlerle paylaşmak istedim.Hepiniz Aşureyi yapmayı benden daha iyi bildiğinz için nasıl yaptığımı yazmıyorum.Ama aşağıdakı fırında sebzeli Alabalık tarifini sizlere yayınlamaktan zevk duyacağım.çok süper ve hafif oluyor.Hepimizin Muharrem ayını tebrik ediyorum..bu yeni yılın hepimize hayırlar getirmesını diliyorum....



FIRINDA SEBZELİ ALABALIK


MALZEMELER:4 tane alabalık
2 patates
1 havuç
2 domates

Yapılışı:Temizlenmiş alabalığı yağlanmış fırın tepsizine dizin.Sonra balıların kenarlarına küp küp doğranmış patates,havuç ve domatesleri dizin.Üzerine tuz,kırmızıbiber,karabiber,kekik serpin.Üzerian az zetinyağı dökün.Fırında 200 c de pişirin.AFİYET OLSUN

İLK AŞKIM ALİHAN'LA ...BU İZİNE GELDİKLERINDE.......

3 yorum:

Aynur dedi ki...

Merhaba

asurenizi allah kabul etsin elinize saglik.

bi bakayim ve listedeki muzikleri dinleyeyim birer kez dedim:))
ama bu kiz burayi anlasilmaz kiliyo sanki yaa :( baska bi tema olamazmiki.yani bilemem tabiki ben tema icin neden yorum yapiyorum onuda bilmiyorum ama söleyiverdim iste :))

öpüyorum sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Ball kabak dedi ki...

Şu fırında balıktan bir tanede ben alayım ellerine sağlık sevgiler

Ball kabak dedi ki...

Şu fırında balıktan bir tanede ben alayım ellerine sağlık sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA