Pazartesi, Şubat 18

SENİ SEVİYORUM




sevmek;

bakmak degil görmekse eğer,


sevmek;

yanindayken başını omuzuna koyabilmekse eger,


sevmek;

yanındayken yalnızlıgı unutmaksa eğer,

SENI SEVIYORUM... .



sevmek;

senle iken yere daha sağlam basabilmekse eğer,

sevmek;

yoklugunda seninleymis gibi hissetmekse eger,


sevmek;

hayallerine senide sokabilmekse eger,

SENI SEVIYORUM* * * * *



sevmek;

yatağa uzandıgında,



seni düşlemekse eğer


sevmek;

sen üşüdüğünde gölgemle seni ısıtmaksa eğer,


sevmek;

sevdigini cığlık cığlığa söylemekse eğer,



SENi SEViYORUM* * * * *




sevmek;

el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin kopmasiysa eğer,


sevmek;

gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan bakabilmekse eğer,


sevmek;

kalbini kalbinde hissetmekse eger,


SENi SEViYORUM








Hiç bir zaman aşka dair


umutlarını yitirme...


simdi gözlerini kapa ve bir dilek tut..


içinde aşk olsun ..


ve bunun kabul olacagına inan..


çünkü;


aşkı olumsuz kılan sey umutlardır.. .





SENİ SEVİYORUM....


BEKLERKEN DÜŞÜNMEYİ


SENİ VE SENİN BENİ SEVMENİ SEVDİM


SESİNİ SEVDİM SUSKUNLUĞUNDA


GÜLÜŞÜNÜ SEVDİM GÖZLERİMDE


OLGUNLUĞUNU SEVDİM


SAKİN BİR LİMAN OLMANI SEVDİM


GÖNLÜMÜN FIRTINALARINDA


CÜMLELERE SIĞMAYIİINI SEVDİM


ANLATAMADIĞIMDA DUYGULARIMI


YÜREĞİME GİRİP OTURUŞUNU SEVDİM


YÜREĞİMİN SENİ KABULLENİŞİNİ...


EKSİK KALAN YANLARIMI TAMAMLAYIŞINI

SEVDİM


MUTLU OLMAK İÇİN


HİÇ KİMSEYİ HİÇBİRŞEYİ SEVMEDİĞİM KADAR

SEVDİM SENİ


ELLERİNİ GÖZLERİNİ


YÜREĞİNİ...


VE BEN SENİ SEVDİM


SENİ SEVMEYİ...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA