Çarşamba, Mart 19

HAYIRLI KANDİLLER

Merhabalar,"GÜL BAHÇESİNE GİRENLER GÜL OLMASALARDA GÜL KOKARLAR,KAİNATIN EN GÜZEL GÜLÜNÜN KOKUSUNUN ÜZERİNİZDE OLMASI DİLEĞİYLE....ALLAH O büyük şefaatçinin şefaatine nail eylesin.... Mübarek günden herkese merhabalar. Bugun arakadaşım ÜMRAN'ın sayesınde çok zengin bir menü ile katılıyorum.Ümran ile yeni tanıştık, çok iyi ,sempatik,cana yakın çok tatlı biri.Bizi evine davet etti ve resimlerini koyduğum bu harika lezzetleri bizler için hazırlamış.Ellerine sağlık diyorum canım arkadaşıma.Tariflerin arasında çok farklı çok lezzetli bir pohaçamı desem kurabiyemi, ona sız karar verin ama çok lezetli olmuştu.Galeta ununa bulanmış küçük topçuklar dedim ben.Bu tarıfı porselen çay demliği için saklıyorum:) bu hafta içi yayınlamaya çalışacam.




GALETA UNUNA BULANMIŞ KÜÇÜK TOPLAR



MEYVELİ KEK



KISIR



PIRASALI BÖREK





MAKARNA SALATASI

2 yorum:

ayşegül mutfakta dedi ki...

off allahım sofraya bak kandil bereketine geldim :))) arkadaşının eline sağlık harika eşyler yapmış
Hayırlı kandiller canım öpüyorum

akasyakokusu dedi ki...

Beyaz bir gül gönderiyorum, yaprağında mutluluk, dalında sevgi, kokusunda Hazreti Muhammed, renginde nur var kalbiniz nurla dolsun. Mevlit Kandiliniz mübarek olsun arkadaşım

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA