Perşembe, Nisan 10

NOHUTLU SALATA


Merhabalar,artık hayatımda yeni bir sayfa açtım ve kimsenin beni üzmesine asla izin vermicem.Hani şöyle güzel bir söz vardır "SEVİLEN KENDİNİ ALIP GİTSEDE SEVEN O'NUN YOKLUĞUNDADA SEVER,SEVGİYİ GİDEN KAYBEDER" bu söz o kadar doğru ki, bence giden kaybedendir...
Bugun; Sevgili oktay usta dan aldığım nohutlu salatayı yazıcam.Ama ben biraz değiştirdim bu salatayı yaparken,bazı malzemelerin evde olmaması yuzunden ama böylede harıka oldu.Masaya koydugum anda bitti.Diyet salatası gibi birazda bol limonlu tavsıye ederim.Orjinal tarif için OKTAY USTA yı tıklayın ama ben yinede yaptığım gibi yazayım belki böylede denemek istersınz...
NOHUTLU SALATA
1 su bardağı haşlanmış nohut
1 su bardağı kısırlık bulgur
1 su bardağı haşlanmış bezelye
kıyılmış maydonoz ve dereotu
Salata kasesi içine önce haşlanmış nohutu üzerine sıcak suda şişirilmiş bulguru,haşlanmış bezelyeyi,kıyılmış maydonoz ve dereotunu koyun.Üzerine zeytinyağı,1 limonun suyunu dökün.Taze nane koyun diyordu ama evde taze nane bulunmadığı için toz nane koydum.Çok güzel oldu.ve servis yapın.Afiyet olsun...

15 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
gercekten cok degisik ve besleyici bir salata olmus, ellerine saglik diyorum.

Simdi sana geldim ama nerede o güzel müzigim??? Kaldirmanin özel bir sebebi var mi acaba?

Selamlar ve kocaman öptüm..

MUTFAKISTAN dedi ki...

canim ne akilli bir davranis asla seni uzmelerine izin verme ,kendine cok onem ver cok dogru sevgiyi giden kaybeder
salata cok guzel gorunuyor afiyet olsun,ellerine saglikkk

akasyakokusu dedi ki...

Melekcim canım benim nefis görünüyor..nohutun soğuk halini düşünebiliyorumda..hani bazen haşlanmış nohutu azcık tavada kavurup kıtır kıtır yerdik ona benziyor gibi..eline sağlık canım...sevgiler.

SeyyAh dedi ki...

Melek hanım merhabalar,
Emek ve ellerinize sağlık ne güzel şeyler yapmışsınız. Mantar ve kivi sevdiklerimiz arasında öncelikli yer alır.
Nohutlu salatanızı da beğendik, değişik, besleyici ve de sanırım doyurucu...
İleriki gezi notlarımızda sizi inşallah tekrar Çorum'a götürürüz...
Ailecek selam ve sevgiler.

karamelam dedi ki...

Melekciğim hepsi çok güzel olmuş. Galeta unlu toplar, pastalar tam benlik. sen bana bunları yap ben sana kahveli kurabiyeyi. Çorumda buluşalım:))

made in funda dedi ki...

canım kimler üzdü seni.inan hiç üzülmeye değmiyor..yadığın söz çok doğru,çok hoşuma gitti.salatan daha da çok hoşuma gitti.eline sağlık.nohutu çok ama çok severim.değişik bir salata..

made in funda dedi ki...

canım kimler üzdü seni.inan hiç üzülmeye değmiyor..yadığın söz çok doğru,çok hoşuma gitti.salatan daha da çok hoşuma gitti.eline sağlık.nohutu çok ama çok severim.değişik bir salata..

yesildomates dedi ki...

canım artık üzülmemene sevildim..hayat devam ediyo öyle değilmi.:))

ellerine sağlık nohutlu salatada harika görünüyo..
değişik bir lezzet olmuş..
öpüyorum..
iyi pazarlar diliyorum....

peynir hösmelimi dedi ki...

Eline saglik canim cok begendim.Bende mutlaka deneyecegim.
sevgiler,öptüm.

DENİZSEFASI dedi ki...

merhaba melek. sorduğun için sağol canım. daha iyiyim, işler yoluna girdi sayılır. umarım sende iyisindir. öpüyorum, hoşçakal.

EZGi :)) dedi ki...

canım çok değişik enfes olmuş ellerinesaglık kocaman sevgiler

. dedi ki...

HARIKA OLMUS CANIM ELINE SAGLIK.MISSS GIBI MISSSS:)

Adsız dedi ki...

Merhaba canım, insanlara hakettiklerinden fazla değer vermemek lazım. Çok güzel bir karar vermişsin. Sevindim.
Nohutlu salatan da nefis olmuş. Ellerine sağlık.
Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle
guldenelkan.blogcu.com

Adsız dedi ki...

SEVİLEN KENDİNİ ALIP GİTSEDE SEVEN O'NUN YOKLUĞUNDADA SEVER,SEVGİYİ GİDEN KAYBEDER..
slm bu sözü beğendiğine ve sitenizde kullandığınız için tşk ederim:)gidenin ardından yazdığım bir sözdü ,şimdi güzel sözler arasında yer aldı.kolay gelsin

angel dedi ki...

selamm adsız yorumun için teşekkur ederım.ama bu soz çok geçmişten çunku BOYLE GÜZEL SÖZÜ ÜRETECEK HAK EDECEK YÜREK VE BÜYÜK GÖNÜLLÜ KIMSE OLDUĞUNU SANMIYORUM....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA