Cuma, Ağustos 1

İYİ Kİ DOĞDUM:)


7 yorum:

peynir hösmelimi dedi ki...

Iyiki dogdun Melekcigim.
Daha nice nice yaslara.
Allah sana uzun ömürler versin sevdigin insanlarla.
Iyiki varsin,iyiki dogdun MELEK.

ALi dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Adsız dedi ki...

sevgili melek ben kargamel ne demek yani iyiki doğdum doğmasan bizim için daha iyiydi sen benim püsküllü baş belammısın..ablanla beni hiç yanlız bırakmadın ama şimdi ablanı yanından aldım.hehe seni kardeşten çok seven KARGAMEL abin ablanında selamı var seni seviyoruz hoşcakal...

defneylebirlikte dedi ki...

iyi ki doğdun canım.mutlu yıllar..

disal dedi ki...

canım bir ay olmuş sen doğalı ama şimdi gördüm......doğum günün kutlu olsun.....

iyiki varsın...herşey dilediğince olsun....

öpüyorum seni..hayırlı ramazanlar diliyorum....

irfan dedi ki...

bloğunuorza nereden geldiğimi bilmiyum ama müzik ve yemekler beni büyüledi elinize emeğinize sağlık site oluşturmanın püf noktalarını söylerseniz sevinirim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA