Cumartesi, Mayıs 12

KARNIYARIK SALATA


merhabalar;yorucu geçen bir günün ardından ancak pc nin başına geçebildim.Yarın anneller günü olması sebebiyle çarşı pazar çok kalabalık ve cıvıl cıvıldı.Her yer rengarek anne penyeleri,ayakkabıları,terlikleri,çantalarıyla doluydu.Eeee durum böyle olunca bende biricik anneme birşeyler aldım.Ben annemi hergün hatıryılorum ve herzaman hediye alıyorum.Bugun bence fomalite sadece.Ben annemi çok seviyorum çünkü annem sevilmeyi hak ediyor.....
Karınıyarık salatamı herkese tavsiye ederim.Çok güzel olduğu gibi içine koyduğum krem peynir ayrı bir tat veriyor.Önce misafirin çokluğuna göre patatesi haşlayın,rendeleyin.İçine 1 kutu krem peynir(ben 500 gr koydum) iyice karıştırın.Tabiki baharatsız olmaz.Tuz karabiber zevkinize göre çoğaltabilirsinz.Küçük kasecikler yapın.İçine ayrı bir yerde haşladığınz bezelye,havuç garnitürünü baharatlarla tatlandırıp minik kaseciklerin içine koyun.Servis yapacağınız zaman mayonez sıkın.....
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA