Perşembe, Mayıs 10

KEREVİZ SALATASI


Merhabalar,ben küçüklüğümden beri kerevizi hiç sevmezdim.Ama bu salata beni kerevize bağladı.Kereviz gerçekten güzel ve lezzetli bir sebze,kokusuna bayılıyorum....
Bu salata hem leziz hemde çok pratik.Gelen misafirlerin çokluğuna göre kerevizi soyun,rendeleyin hemen limona yatırın.Çünkü limon kerevizin kararmasını engelliyor.Salata kasesinin içine taze yoğurtu mayonezi koyun karıştırın içine kerevizleri koyup karıştırın.İçine parça cevizlerde atabilirsiniz.Ben havuç rendeside ekledim.Hem renk verdi hemde lezzet...Üzerini nane ile süsleyin.Tabiki tuz ve baharatları eklemeyi unutmayın.....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Nedense kerevize karşı hep bir ön yargı var.Sana katılıyorum.
Yemeğini yiyemeyenler salatasını yiyebilir.Ellerine sağlık.
www.lezzetavcisi.net

Adsız dedi ki...

bende daha önceden sizin gibi düşünüyordum ama şimdi hem yemeğini hemde salatasını çok seviyorum ..size bir tavsiye havuç yerine yeşil elma rendeleyin ve tadına doyamayın.
ellerinize sağlık..
sevgiyle

Adsız dedi ki...

unutmadan söylemek istedim.,
sayfana girince direk alt tarafta açılıyor yani sayfanın en altı gözüküyor neden kaynaklanıyor.
merak ettim.
www.lezzetavcisi.net

angel dedi ki...

MERHABALAR,SOFRA ÖZLEMİ VE NİHAL BLOĞUMA HOŞ GELDİNİZ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA