Cumartesi, Temmuz 7

DAHA NİCE 32 YILLARA

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo

Canım anneciğim ve babacığım....

Evimizin güneşi bir tanesi olan CANIM BABAMA

kucak dolusu sevgi ve saygılarımla,

BABACIĞIM BİR GÜNÜMDE DEGİL HER GÜNÜMDESİN. .

Anne pembe gülümsün,

gül pembemsin anne.

Anne nur-u gözümsün,

gözümün nûrusun anne.

Anne canımın özü,

can özümsün anne.

Anne gözümde yaşım,

göz yaşımsın anne.

Anne yüregimde canım,

canımın icisin anne.

Anne hayatımsın,

her şeyimsin anne... anne...

EVLİLİK YILDÖNÜMÜZ KUTLU OLSUN.DAHA NİCE 32 YILLARA....

AŞAĞIDAKİ PARÇAYI SİZE HEDİYE EDIYORUM....


1 yorum:

SOFRAM dedi ki...

Merhaba canım, sayfanda gezinti yaparken, baktım anne ve babanızın evlilik yıldönümünü için çok güzel bir şiir armağan etmişsiniz hem de çok güzel ve beğenerek dinledimiz bir parçayla...
Ben de anne babanızın bu özel gününü kutluyorum, ailenizle birlikte daha nicelerine diyorum...
Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA