Pazar, Kasım 25

BAL KABAKLI VE HAVUÇLU SALATA

Merhabalar arkadaşlar;öncelikle çok değerli bir arkadaşımızı kaybetmenin şoku ve üzüntüsü içindeyim."Her nefis ölümü tatacaktır" ayeti hepimizin birgün vakti saati gelince huzuru ilahiyyeye gideceğimizi,bu dünyada baki kalamayacağımzı gösteren en büyük delil ve ayettir.Ölüm kötü ve acı bişey değil bilakis ebedi hayata başlangıç kapısıdır.Ölüm kötü bir şey olsaydı peygamberler,enbiyalar,evliyalar ölmez karatoprağın altına girmezdi.Ama biz aciz insanlar bunun farkında ve şuurunda olamıyacak kadar manen noksanız.Aciz ve manen noksan olduğumuz için ölümü kimseye yakıştıramıyoruz.Sevdiğimiz tırnağına bile kıyamadığımız sevdiklermiz biranda gidince doğal olarak isyan ediyoruz.Allah sabırlar versin sevgili Esra'nın ailesine.Allah taksiratlarını af etsin.Mekanı cennet olsun...

İşte arkadaşlar,bir yandan ingilizce kursu bir yandan sınavları çalışmaktan bloguma vakıt ayıramıyorum.Ama aklım burda sizlerde.Balkabaklı mücver tarifinden sonra şimdide yoğurtlu balkbaklı havuçlu sote tarifini denemenizi tavsiye ederim.Çok basit ve lezzetli oluyor.Balkabağını soyun rendeleyin,havucuda soyup rendeleyin.Yağda ıkısını sote edin.Yoğurtlu ve mayonezli karışımla karıştırın.Baharatlarla süsleyin.AFİYET OLSUN...

3 yorum:

Selen dedi ki...

Merhaba Melek,
Ziyaretin için teşekkürler. Son misafirlerim kısmını oluşturmak için www.mybloglog.com 'a üye olman gerekiyor. Daha sonra istediğin şekilde ziyaretçi kutularının görüntüsünü (boyut, renk vs seçip) oluşturuyorsun ve sayfana kodunu ekliyorsun. Sonrasında da, bu sayfaya üye kişiler sayfanı ziyaret ederse resimleri çıkıyor.

umarım yardımcı olabilmişimdir.
sevgiler

akasyakokusu dedi ki...

melekcim merhaba günaydın canım..tabiki yılbaşına kadar zamanımız var..istediğin kadar değişik şal örneği topla:)))maksat koleksiyonmuz bol olsun..çok tşk ederim canım yaaa...bana destek olun oldumu...ayrıcada sana başarılar sınavlarda ALLAH c.c. zihin açıklığı versin gözlüne göre versin..amin canımm...

akasyakokusu dedi ki...

pardon canım gönlüne göre versin demek istedim..sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA