Pazar, Kasım 22

KUMPIR


selam arkadaslar
dun gercekten cok guzel bir dugune gittim.gurbetcilerimizin boyle guzel dugunler yapmasi beni gururlandirdi...
cok emek verilmisti.350 kisilik salonda nerdeyse 750 kisi vardi.organizasyon superdi.katilim cok buyuktu.
ciftimize omur boyu mutluluklar diliyorum...

gecen cuma aksami ablamin eltisi Enise beni yemege cagirdi.Yemekte ise sominede pisirilmis kumpir vardi.cok lezzetli olmustu.istanbulda o kadar kumpir yiyorum boyle lezzetlisini gormedim.marifet sominidemi yoksa enisedemi bilmiyorum:)))))
siz dusune durun ben tarife geceyim:)))

1 adet sominede pisirilmis buyuk patates
istege gore tereyegi ve kasar peyniri
tuz
ici icin:
rus salatasi
kisir
ve haslanmis mantar
ketcap ve mayonez

patateslerin icini acip icine istege gore kasar ve tereyagi koyup iyice karistirin.krema gibi olana kadar karistirin.karistirdiktan sonra icine rus salatasi,kisir ve haslanmis mantari koyun.istege gore tuz ketcap ve mayonez ile tatlandirin... afiyet olsunn
rus salatasini hepimiz biliriz ama bilmeyenler icin arkadasim disalin tarifi cok hosuma gitti.ordan alabilirsiniz...
afiyet olsun...

13 yorum:

Meral dedi ki...

Bayilirim ben kumpire cok guzel gorunuyor ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Mantara olan alerjimi saymassak bu nefiss lezzetii bir çırpıda bitirrim

ellerine sağlık
sevgilerr

Aynur dedi ki...

a.s

Ben stuttgart a yakinim... ne mutlu ablana..keske benimkilerde gelebilse :(((

selamlar

Pembe Tatlar dedi ki...

Ohh canım sevgili enisenin ellerine sağlık bende çok severim ama hiç mantarlıısnı denemedim:))

Birde o üzerindekiler pilavmı dikkatimi çekti???

Sevgiyle kal canım...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Böyle misss gibi pismis patatesleri ben tek basina tuzla birlikte bile kasiklarim, hmm, nefis görünüyor, Enise'nin de ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Canimcim enistenin eline saglik goruntu yee beni diyor valla...kumpirde mantar ve kisir ilk kez gordum ama bu sekilde denemek lazim degisik geldi bana...ah birde söminem olsa orda yapçam ama yok, daha lezzetli etmistir patatesi:)) afiyetler olsun arkadasim...

kalpkurabiye dedi ki...

maşallah melekciğim ellerine sağlıkk çok güzel görünüyor..

pelince dedi ki...

Neredeyse bana kalmayacak :) nefis olmuş.. ellerine sağlık..

mutfakcini dedi ki...

ay baktıkça karnım acıktı :)Enfes görünüyor canım,ellerine sağlık.

eldivenlerim dedi ki...

kumpiri bende severim, çok lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

peynir hösmelimi dedi ki...

Ohh afiyet bal seker olsun.
Ben kacirmisim demek fransadasin.
Iyi gezmeler.
Sevgilerle.

Unknown dedi ki...

Çok değişik olmuş.5-6 yıl oldu dışarıda kumpir yemeyeli.ellerinize sağlık olsun.

yemek tarifleri dedi ki...

guzel tarif. tebrik ederim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
DaisypathWedding Ticker

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA