Pazar, Ocak 24

SUCUKLU PIRASALI BOREK

Merhabalar arkadaslar
bu guzel tarifi 52. P.D.C.S etkinligi icin lezzet treni  arkadasimiza yolluyor ve basarilar diliyorum...
MALZEMELER
1 kg pirasa
3 corba kasigi sivi yag
1 yemek kasigi domates salcasi
1 tatli kasigi pul biber
4 adet yufka
1 cay kasigi susam
1 adet yumurta
yarim halka sucuk
tuz


HAZIRLANISI
Tencerede ince kiyilmis pirasa ve sucuk zeytinyagi ile kavrulur.salca,tuz ve pulbiber ilave edilip karistirilir.kucuk kaseye 2 cay bardagi siviyag ve 1 cay bardagi su koyularak karistirilir.yufkalarin herbiri bu sulu yag ile yaglanir.bohca gibi katlanir.katlanan yufkalar 4 esit parcaya bolunur.ortalarina ic konur.kat yerler altta gelecek sekilde yaglanmis tepsiye dizilir.uzerine yumurta surulup susam serpilir.firinda pisirilir.afiyet olsun...

9 yorum:

Lezzet Treni dedi ki...

Canim tarifini yayinladim,ellerine saglik.Katildigin icin tesekkür ederim,yine beklerim.Sevgiler...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Harika olmuş..Sevgiler..

eldivenlerim dedi ki...

harika gözüküyor, tam çaylık;) ellerine sağlık akadaşım.....

anneminkiziyim dedi ki...

Hiim nefis bir börek olmus ellerine saglik canim,
sevgiler....

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm çok değişikmiş elerine sağlık meleğim:)

rabia dedi ki...

MERHABA.BEN RABİA.. DAHA ÖNCELERİ FİNDUKSEPETİ.BLOGCU ADRESİNDE YEMEKLERİMLE BLOG ALEMİNDE BULUNMAKTAYDIM. DAHA SONRALARI RAHATSIZLIĞIMDAN DOLAYI İNTERNETE ARA VERDİM. ŞİMDİ YEMEKİSTANBUL.COM ADLI SİTEYİ AÇTIM. SİTEMDE İSMEK YEMEK KURSLARINDA ÖĞRENDİĞİM VE DENEDİĞİM YEMEKLERİ,TARİFLERİ BULABİLİRSİNİZ. BENİ ARKADAŞ EKLEMENİZİ, BAĞLANTI VERMENİZİ UMUYORUM. GÖRÜŞMEK ÜZERE…

KEYFESEYRAN dedi ki...

eline sağlık canım pırasa yemeği yemeyip de börek sevenler belki pırasa yemiş olur sevgiler

Mihriban dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım Sevgiler...Mihriban...

sarı mutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık börek harika
sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

HAYAL SEVDAM'A

İÇİMDEKİ SAKLI SEVDA